tisdag 31 juli 2012

Nätshopping Wiggle

Som den prylfantast jag är så var jag naturligtvis tvungen att skaffa mig lite ordentlig Triathlon utrustning. Efter en hel del surfande och genom att ställa lite fågor till diverse utövare har jag kommit fram till följande...

 

Jag har ingen aning om ifall man skall köra delad Triathlondräkt ellet en hel!

 

Vissa menar att den delade ger fördel vid toabesök...

Vissa att den hela är mycket bättre vid simning, både med och utan våtdräkt...

 

Wiggle hade lösningen

Att nätshoppa hos Wiggle kan verkligen göra en glad. Med en prislapp under halva summan mot nätbutiker från Sverige så kunde jag fatta ett enkelt beslut. Jag provar båda varianterna och kan i lugn och ro skapa mig en egen uppfattning.

 

Efter fyra dagar hade jag mitt paket hemma

  • Long Distance Tri-suite (ville ha en riktig cykelkudde)
  • Active modellen som delad
  • Racebelt till nummerlapp (inga mer hål i tröjorna)
 

Allting till ett billigare pris en en Tri-suite i sverige.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar